Translate

الأربعاء، 24 أبريل 2013

هكتبها كده ...
انا مش زعلان منك ابدا ولما شفت رسالتك ضحكت وعلى غير عادتى كنت مبسوط ومكنتش متضايق ..
عموما كان غصب عنى انى اغيب ،، زى مايكون شى جوايا اتهد او هدى عادى انا اصلا كنت عارف انك مش ليا .!
بس برده بتمناك ... مش هطول ورغم ان فى كلام كتير ممكن اقوله الا انى هسكت علشان مشغلش بالك ولا تزعل بسببى زى مابتقول بأه ... مستقبلك وحياتك اهم من وجودى  وعلشان كده مش هسمح لنفسى انى اكون سبب ف انك تتعثر.
انطلق وعيش حياتك ربنا ييسرلك الامور ويسعدك ....
ولو انه شيى قاسى جدا اننا نفترق بس ده قدر وانا مقتنع خلاص فعلا انا ليا طريق تانى هبتدى امشى فيه وربنا يسهل وابعد للابد ..
وعد يالمض هكون حريص جدا اننا منتقابلش ابدا علشان محدش فينا يندم على التانى ولو ان كان ف ايدك تدينى وعد وتقف جنبى وتساعدنى وتختارنى وده كان سهل جدا ،، مش مهم المهم انت تكون راضى ومبسوط ومتنساش تدعيلى من هنا لحد رمضان وتركز اوى ف رمضان تخصنى بالدعاء كده والا هخطفك .... وقد انذر منذر ..."اعذر من انذر" سابقاً ^ــ^
ربنا يارب يهنيك ويسعدك ويوفقك ويريح قلبك ويرزقك الخير كله ..
خد بالك من نفسك وخليك فاكر مستقبلك اهم اوعى تبص وراك ولا تفكر غير فيه ...
سلام
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مبسوط جدا بكون انك انت الوحيد اللى هتفهم الرسالة دى والباقى هتكون عبارة عن طلاسم بالنسبة ليه !!



هناك 4 تعليقات :

  1. هوه دا بجد ولا بحق وحقيقى

    ردحذف
  2. ^_^ جميل انك قادر توصل رساله لشخص ونخصه بيها
    والاجمل رسالتك والابتسامه الرقيقه اللى رسمتها مع كلماتك
    ربنا يوفقك :)

    ردحذف